Monday, June 21, 2010

bKain "batik" !~

APE MOTIF MEREKA INI??? EXCITED SGT KAN!~



*comel kan mereka ni??? seronok sgt kot dpt pakai kain pelekat abah leen... time ni..si ewan bleh plakkkk joget2...ala2 jawa...n abang...can i know..pose ape yg abg sedang buat 2??? kelihatan sungguh kacak abg...;) ahahah ENJOY DIS PIC GUYS!~ ewan beebee....abg zahe..jgn marahh haa....syg korg dua!! heheheh ♥*

Sunday, June 20, 2010

encik akmal dan kereta mainan impian nye!~


Okey..perkenalkan..ini encik Mohd Akmal Mahfar ;) Dye seorang yg serius dan bcita2 tinggi ingin memiliki sebijik kereta mainan kawalan jarak jauh..jauh mane? itu yang kite xtau 2.. So kalo ade sape2 bminat nak bkenalan mahu pon meminang, kerana terpikat dgn cite2 nye itu..sile tinggalkan name penoh...ic dan no phone di kotak comment yg d sediakan... Okey skang smua mesti nak tau..mcm mane rupe kereta mainan kawalan jarak jauh yg d impi2 kan oleh encik akmal kite ni... So..sile tarik tikus anda ke bawah.....

|
|
|
|
V

Okey...cantik bukan?? adakah ini kereta mainan jarak jauh yg d impi2 kan oleh encik akmal kite ni??? sure ke?? malang skali..bukan yeee kawan2....okey sile teruskan menarik tikus anda ke bawah utk melihat gambar selanjut nye..;)














TARRRAAAAAAAAAAAA!!!~





Yeahhhhh kawan2....Ini laaaa kereta mainan kawalan jarak jauh yg d impi2kannn oleh encik Akmal kite selame ni...bukan senang nak cariiiiikkkk.. mengikut khabar angin yg sy dengar..encik akmal akan mbeli wayar sambungan lebey untuk mbolehkan kereta mainan nye ini utk pgi lebeyyyy jauhhhh dan memecut lebey lajuuu! antara sbb2 encik akmal memilih kereta mainan sedemikian rupa kerana, ianya lebey selamat...tidak mungkin akan d curik mahupon hilang kerana ianye sentiaseeee melekat dengan alat kawalan yg d kawal oleh encik akmal ini..... so same2 la kt hayatiii gambar kereta mainan encik akmal ini..;)


Jangan marahhhh haaa...encik akmallll...^_^

si Kacak

Raut wajah si dia yg menyentuh perasaan ;) kacak kan?

*kadang2 xtau ape motif dye buat muka mcm ni..hah*




*okeyy..dlm pic ni, abg zahe memainkan peranan sbgai watak tambahan je*




*Yg ni agak comel muke nye..heheh*




*xtau la knp cam ni... =_=' hahah*



*hehe comel...xtau nak ckap cam ne dah..mmg dye kalo snap pic xleh buat muke betol2 kot*


Bmacam2 ragam n kerenah...n kadang2 menjengkelkan..haha..but for once..i dunt have 2 try 2 b happy...cz im with him..it will happens..saye syg dyeeeeeee sgt2 laaaa banyakkkk!!~ grrrr..